مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 00:352023-08-26اقتصادي

 توضیحات رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام درباره بودجه اربعین


 رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: اعتبارات اربعین برای امسال 4000 میلیارد ریال بود که توسط وزارت کشور به صورت گلوبال به استان های درگیر اربعین پرداخت می شود که از این مبلغ سهم استان ایلام 2540 میلیارد ریال معادل 63 درصد است.

- ایسنا/ایلام  رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: اعتبارات اربعین برای امسال 4000 میلیارد ریال بود که توسط وزارت کشور به صورت گلوبال به استان های درگیر اربعین پرداخت می شود که از این مبلغ سهم استان ایلام 2540 میلیارد ریال معادل 63 درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین دوست محمدی در نشست خبری اظهار کرد: اعتبارات اربعین برای امسال 4000 میلیارد ریال بود که توسط وزارت کشور به صورت گلوبال به استان های درگیر اربعین پرداخت می شود که از این مبلغ سهم استان ایلام 2 هزار و 540 میلیارد ریال معادل 63 درصد است که تاکنون مبلغ 2110 میلیارد ریال از اعتبارات ردیف اربعین سال 1402 به استان تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه ردیف اعتباری اربعین تنها از لحاظ مکانیزم پرداخت با سال های گذشته متفاوت بود به گونه ای که درگذشته این اعتبار به صورت سهم مجزا به چهار استان ابلاغ می شد، لیکن در سال جاری به صورت متمرکز و گلوبال پرداخت شد، تصریح کرد: بر اساس آخرین ابلاغیه اعتبارات زیرساخت اربعین به استان قبل از استقرار دولت سیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 توضیحات رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام درباره بودجه اربعین

 توضیحات رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام درباره بودجه اربعین